søndag 27. januar 2013

Ho hoi!!

Man kan vel si det er en evighet siden det ble publisert noe på denne fronten :p
Aner ikke hvorfor det tok slutt,men etter mammapermisjon så ventet en 100 prosent stilling i hjemmesykepleien og en liten tass på ett år,så man så vel ikke helt "vitsen" med å fortsette.

Mye har jo skjedd siden den gang.
Noah fylte to år i starten av November,prater og gjør MYE utav seg:)
Han skal bli storebror i April/Mai hvor de kan fortelle at vi venter en lillesøster <3
Jeg er ikke helt overbevist om kjønnet. Ikke at jeg ikke ønsker ei jente,men har aldri sett for meg at jeg skulle være mor til EI .I tillegg har svangerskapene vært utrolig like,men jeg har holdt meg friskere denne gangen.
Er nå kommet til uke 27 og har for to uker siden redusert stillingen til 50%. Dette gjør at jeg kan jobbe hver dag,men kortere dager,noe som gjør at jeg holder LENGE i jobben :D

Slenger med ett ganske nytt bilde av sjarmisen som ble tatt på juletrefest like over nyttår:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar