mandag 4. mars 2013

Å bygge rede!

Ja det er vel det de sier,at kvinner bygger rede under svangerskapet. Ønsket om at alt skal være klart til den lille er stort,men veien laaaang.
Har de siste to ukene tatt litt etter litt i hele leiligheten,alt fra undertøy til leker er sortert og ryddet unna,pakket ned eller kastet.En god del søppel kan man si...går i min egen lille boble,er ikke spesielt sosial eller noe,vil bare bl iferdig med dette slik at jeg kan nyte den siste tiden med den kommende storebroren.

Dagen i dag har gått til kjøkkenet,skulle tro at dette rommet gikk fort,men nei. Hele dagen er brukt til å gå gjennom hver eneste skuff og sortere vaske og rydde på plass.utrolig deilig nå,men kjenner kroppen er sliten. Ting begynner å bli tyngre så fint å vite at det snart gjenstår bare vasking av babyklær.
Stua mi ser ut som en skraphaug da det er mye som skal ned i kjelleren,men før det kan plasseres dit skal samboeren bygge hyller slik at det blir lettere å holde orden. så da sitter jeg her da, og venter på at det kan fjernes. Kommer ikke mye lengre før det.

I morgen er det aller siste gang jeg får se lille prinsessa inni magen,skal på siste UL i forbindelse med den studien jeg deltar i. Rart..etter det blir neste gang når jeg holder henne i armene mine,kjenner det begynner å krible litt etter det nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar