mandag 25. mars 2013

Ensomt, men godt.

Ja så er man kommet til dagen før min kjære lille sønn kommer hjem. Han har tilbringt noen dager på hytta sammen med tante,onkler og pappa, men nå kjenner mor at det er på tide med litt Noah-kos igjen! Han er helt vill på telefonen når jeg prater med han. Er på skitur,fisker på isen og ligger i pulk,han storkoser seg! Selv har jeg gjort INGENTING! har bare sløva,vært til mamma og ligget ei natt og sløva mer. Dette trengte jeg,bare Janne-tid. Jeg har fått tusla litt hjemme,fått støvsuga og pynta med litt gult.
Gammeldags som jeg er så er og blir påska GUL.pynt har jeg henta fra mamma slik at noe jeg selv har laget,ting jeg husker fra barndommen og det noah har laget er funnet frem.
Det må jo være den stolteste følelsen når man henger opp pynten som barna har laget,står og smiler for meg selv og storgleder meg til det kommer mer med årene.

På babyfronten er det ingen forandring,har kommet ned på 30-tallet på nedtellingen og får litt sjokk når jeg tenker at jeg om 2 mnd har 2 barn.
Jeg har også starta med pakking av sykehusbagen. Ja det er tidlig,men så utrolig godt å ha ting ferdig og slippe å tenke på det.
Skal bare rote meg ned i gangen og få festa setet til Noah på søskentrilla så er det vel ikke mer som kan gjøres,jo..vente å se om hun vil møte verden etterhvert ;)

God påske alle sammen !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar