lørdag 16. mars 2013

Positivitet!

JA nå er jeg lei..og enda er det litt over 6 uker igjen til termin. Har mye halsbrann og sure oppstøt på natt selvfølgelig,noe som går utover nattesøvnen :-/
Orker ingenting for tiden og jeg har også tatt det store steget og sykemeldt meg 100%. Hadde ikke mer å gi og da har jeg ikke annet valg.
Klarte ikke engang å gå over gata på grønn mann før det ble rødt,DA går man tregt da.

Men tiden mot fødsel går også fort. Det meste er klart nå,alle klær er vasket opp og lagt på plass,skriver en huskeliste for fødebag etterhvert som jeg kommer på noe nytt,så føler meg ganske forberedt.
Eneste jeg skal få gjort før lillepia kommer er å vaske gardiner, vinduer OG rydde kjellerboden. Jeg tar jo ting utrolig rolig og litt etter litt,så holder vel på med disse tingene fram til den store dagen.
Det er veldig deilig å tenke på at alt i leiligheten er ok nå,alt er på stell og ingenting som bare ligger og roter.

Så må man jo bare skryte av været man har her i byen. Det utrolig herlige påskeværet hvor sola steiker og varmer godt! Har tilbringt dagen ute i fjæra, etterfulgt av grilling hjemme hos ett vennepar. Ubeskrivelig deilig.Jeg har kosa meg såå mye sammen med Noah i dag,bare mamma og Noah da far i huset var på hytta en tur,DEILIG!

Noah og Leah. De var mer fornøyd enn bildet sier :p





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar