lørdag 23. mars 2013

Redet er ferdigbygget!

På Tirsdag er det bare 5 uker igjen til termin,så dette kan jo gå ganske så fort framover!
Som overskriften sier,nå er jeg ferdig. Alt er klart,alt er vasket,ryddet og sortert.
Det har tatt lang tid,da jeg har tatt det rolig og litt etter litt.Ja til og med kjellerboden har fått nybygget hyller og stang til å henge jakker på,så nå kan jeg hvile og nyte storebror fullt og helt den siste tiden som alenebarn.
Selv er han ganske omsorgsfull og koser og kysser magen,har av og til noen stunder der han skal være baby, ja han bruker til og med bekkensmerter som unnskyldning om det er noe han ikke ønsker å gjøre.Må si den gutten der snapper opp alt rundt seg,så det er bare å passe på.

I dag har jeg sendt ivei samboer og barn på hytta. De skal være der fra lørdag til TIRSDAG(!!) , det lengste jeg har ært borte fra han,så det var hardt å si ha det,men han var så gira og storgledet seg til å tilbringe noen dager sammen med pappa,onkel,tante og onkel på hytta. Ja ikke minst Cindy,som er onkel og tantes hund.
Etter ett kjapt farvel skyndet jeg meg opp og vasket litt klær,kopper og strøk skjortene til noe OG de nyvaskede gardinene mine som nå også er hengt på plass. Det var det siste som skulle gjøres i leiligheten, nå mangler bare bilen en runde med såpe og vann,men denne skal far ta og når det er litt mildere i været.
Jeg tror det er meget lurt at jeg nå er ferdig,for bekkensmertene er forverret og jeg sliter med å komme meg opp fra senga. Smertefullt å gå hele tiden og det blir sikkert ikke bedre,så meget fornøyd med at jeg startet såpass tidlig med forberedelser.

De kommende dagene skal jeg sove,hvile,slappe av og nyte litt alenetid. Starter første kveld med kosekveld hjem til mor sammen med søss :D  spise litt god mat og kanskje ligge over der ;)

Hva skal folk i påska? på fjellet eller bare være i byen?=)
Ønsker dere ihertfall ei god påske og slenger med ett bilde av påskegliset mitt som ble tatt før avreise i dag:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar