torsdag 7. februar 2013

bah!

Jeg har de siste dagene hatt det som kalles energi på minus-siden. Noah var våken to timer i går natt og dermed sovnet jeg 21.00 i går.
Men i dag..I dag skal Noah leveres til barnehagen i rett tid pga akedag og mor har fri før arbeidshelg!
Klærne står på vask nå,slik at planen min om å bare sove i dag kan settes ut i livet :)
Hadde jo selvfølgelig tenkt å ha Noah hjemme i dag siden jeg har fri,men når det er planlagt andre aktiviteter enn vanlig i barnehagen,syns jeg han skal få delta på det.

Ha en riktig så fin dag alle sammen!



2 kommentarer:

  1. Kos dæ med sovedag, Janne! Man ska itj ha dårlig samvittighet for å unn sæ litt hjemmealenetid mens ungan e i barnehagen :)

    SvarSlett
  2. hehe,nei,men bruker som regelå nyyyte at man an h noah hjemme :)men godt å være helt alene og helt stilt i leiligheten og :)

    SvarSlett