lørdag 16. februar 2013

Hver sitt rom?

Ja når Noah våkner mellom 05.30-06.00 hver eneste dag så er det himmelsk de dagene han faktisk sover så lenge som til 7!! Uthvilt enda,men dagen har jo bare vart i 1 time,så man får se hvordan formen blir.
Måtte sove en liten dupp før jeg gikk inn på butikken og handla i går,helt sykt hvor trett jeg ble da sola traff ansiktet mitt!!

I dag har man planer,STORE planer.
Man skal rydde ut av "midtrommet" vårt og male det.Mamman min skal hjelpe meg med malingen og Michael skal få legge gulv.
Og da nærmer det seg tid for å flytte Noah inn der og rydde og få litt oversikt over babysakene.
I vår leilighet har vi 3 soverom, hvor det ene har mulighet for å deles.Først ønsket jeg å dele av,men etter mye diskusjoner og tanker så ble det til at våre barn skal dele det største rommet. Det siste rommet ønsker jeg å bruke til gjesterom +++


Hvordan gjør deres barn det? deler de rom eller har de eget?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar