lørdag 9. februar 2013

NAV!

Eller..Norges` avvisende virksomhet?aner ikke jeg..

Papirene ligger på bordet,alt som skal fylles ut og sendes,bevis på at jeg har gått over uke 26,ja for jeg har jo faktisk kommet til uke 29 over helga!
Men jeg klarer ikke å ta meg selv i nakken og sette meg ned for å fylle de ut.
Gruer meg til å ringe nav,for alltid er det slik at noen spørsmål forstår man ikke. Tørr ihverfall ikke å ta sjansen på at det er rett,da sitter man der plutselig uten pengene sine når permisjonen starter.
De er jo så utrolig uhøflig og avvisende på disse kontorene. Og ikke skjønner jeg at noen som har en slik viktig jobb kan være slik. Eier ikke respekt og er ihvertfall ikke service-innstilt.

Ved første svangerskap stressa jeg veldig med at disse skulle være klar i uke 26,men denne gangen prøver jeg å utsette det så lenge som mulig.
Skal jo bare ikke være slik..

Ha en fin lørdagskveld da dere,her er det "hver gang vi møtes"  :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar