torsdag 7. februar 2013

Impulsivt!

JA,denne fridagen brakte jo fram litt impulsivitet i meg :p
Sola kom fram så fint utpå dagen i dag og været var det jeg kaller "perfekt" påskevær!
Hadde rett og slett ikke samvittighet til å la dette gå til spille,så måtte tenke ut noe smart. Så hvorfor ikke ta med middagen ut i skogen slik at man fikk lekt seg ute med engang?
Organisere med folk og satte igang med middagen,det ble gryterett,ris og rundstykker.
Viktig å få med at den ene kommen med gyterett gikk rett i gulvet idet jeg skulle pakke den ned!!!
Så jeg tok opp det verste og far i huset skulle vaske opp da vi dro:)

Ferden gikk til barnehagen for å hente barn og videre inn i skogen. var ganske spent på hvordan det ville gå med bekken og alt,men fikk GOD hjelp med Noah:)
Vi spiste og koste oss,grilla marsmellows og akte,helt idyllisk! skjønner ikke hvorfor mn ikke har gjort dette før,men tro meg. Det vil skje igjen!
Noen bilder fra turen må til:
( mobilbilder med ei svært oppskrapa linse)
Aking pågår

Prinsesse Leah var sliten i dag,da var smokken grei å ha

Mor med to døtre;)

Maria Monsen mekker bål vettu!

Ganske så fornøyd gutt:)

På vei hjem,tar en pause mens han venter på den handicappa mora si


Far og sønn

 
Nå er både jeg og lillemann dusjet,uteklærne er allerede vasket og all mat for morgendagen er ferdigsmurt. Jeg er ganske så stiv og har utrolig vondt i bekkenet,men man må nesten "presse" seg for å finne ut hvor mye man tåler. Kan liksom ikke bare sette meg ned,Noah trenger da også litt stimuli.

Håper alle har hatt en fin dag! Den ble jo idyllisk ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar